Close

Типи брендування (нанесення логотипу на продукцію)

1. Вишивка
2. Жакардове нанесення логотипу
3. Кольоровотканий логотип
4. Рушники з логотипом в бордюрі
blank

ВИШИВКА

Вишивка виглядає досить красиво. Ціна залежить від розміру логотипу і кількості кольорів. Даний тип нанесення логотипу має ряд мінусів та плюсів.

blank

ЖАКАРДОВЕ НАНЕСЕННЯ ЛОГОТИПУ

Жакардовий логотип — логотип з ворсу; фон навколо логотипу гладкий, без ворсу або навпаки, логотип без ворсу, а фон з ворсом. Нанесення такого логотипу на рушнику можливо тільки при виробництві.

Для махрових рушників з жакардовим логотипом мінімальна щільність повинна складати не менше, ніж 450 гр/м². Найоптимальніша щільність це 500 гр/м² або 550 гр/м², тоді логотип буде чітким, навіть у дрібних деталях. Наявність такого логотипу не порушує геометрію рушника в процесі експлуатації.

blank

КОЛЬОРОВОТКАНИЙ ЛОГОТИП

Кольоровотканий логотип — найбільш дорогий та статусний логотип, оскільки малюнок створюється на виробі за допомогою ниток різного кольору.

Також в основу рушника можуть вплітатися кольорові поліестерові нитки, і логотип виділяється ще й кольором. Нанесення такого логотипу на махрові рушники, можливе тільки при виробництві.

blank

РУШНИКИ З ЛОГОТИПОМ В БОРДЮРІ

В рушник при виготовленні вплітається бордюр з віскози або поліестерових ниток, в самому бордюрі і створюється логотип з переплетенням кольорових ниток (три кольори максимум). Такий логотип виглядає яскраво та зберігається таким на весь час, поки буде служити рушник. Логотипи можна робити як з однієї, так і з двох сторін рушника.

Крім того, на бордюр рушника можна наносити логотип фарбою, такий метод дає можливість використовувати необмежену кількість кольорів. Сучасні барвники дозволяють багаторазово прати рушник з логотипом, зберігаючи при цьому яскраві кольори. Для того, щоб уникнути температурних обмежень, рекомендуємо при виготовленні рушника робити бордюр з ниток основи махрового рушника і в цей бордюр вплітати кольорові нитки.