Способи брендування

Наша компанія пропонує різні види нанесення логотипу на рушники. Брендування рушників є дієвим способом підкреслити унікальність та високий рівень закладу.
В індустрії HoReCa нанесення логотипу на рушник користується великою популярністю серед провідних готелів, SPA салонів, фітнес-клубів.
Ми пропонуємо кілька видів нанесення логотипу: вишивка, жакардовий рельєф, логотип в бордюрі та пістрявотканий спосіб. Кожен вид нанесення логотипу має свої переваги та особливості. Надішліть Ваш логотип у векторному форматі (Ai, Cdr, Pdf) і наші фахівці зв’яжуться з Вами для консультації, після якої підберуть бажаний варіант, виходячи з ваших завдань, термінів і бюджету. Звертайтесь і ми постараємося втілити будь-який Ваш задум!

Вишивка

blank
Вишиті рушники виглядають дорого та стильно. На махрові рушники за допомогою машинної вишивки можна нанести фірмовий орнамент, логотип, напис або інший малюнок. Рушники з вишитими логотипами прекрасно доповнять корпоративний стиль компаній, СПА-салонів, перукарень, спортивних клубів та фітнес-центрів.

На рушниках можна робити вишивку однотонними, золотавими або сріблястими нитками, а також нитками різних кольорів. Під запит кожного клієнта підбирається тип комп’ютерної вишивки з урахуванням товщини тканини рушника та обраного малюнка.

Рушники знаходяться тривалий час в експлуатації, їх часто перуть і прасують. Тому для бавовняних та махрових рушників вишивка є найнадійнішим способом нанесення орнаменту. Надрукований малюнок не буде триматися на махровій тканині, а на бавовняному рушнику швидко втратить свою яскравість.

При дотриманні рекомендацій по догляду вишивка на рушниках залишається яскравою, нитки не тьмяніють і не змінюють свій колір при використанні пральних засобів.

Технологічний процес нанесення вишивки складається з декількох етапів:

  • Створення програми дизайну (вишивки) для вишивальної машини. Дизайнер у спеціальній комп’ютерній програмі адаптує оригінал макета логотипу, малюнка, напису під вишивальне обладнання. У програмі задаються параметри малюнка (розмір, площа, кількість кольорів, щільність стібків). Для кожного малюнка створюється індивідуальний макет. Важливе завдання дизайнера: отримати максимальну якість при мінімальній кількості стібків.
  • Відшив першого пробного зразка, для перевірки та виправлення неточностей.

Технічний процес вишивання тиражу. Відбувається після затвердження зразка з клієнтом.
Для махрових та бавовняних рушників підійде вишивка з високою щільністю стібків. Такий орнамент буде виглядати яскраво та виразно протягом багатьох років.

Жакардовий логотип

blank
Жакардовий логотип також відомий як рельєфний логотип або різнорівневе нанесення. Якщо ви хочете зробити свій дизайн або логотип особливо великим, то жакардове плетіння це те, що вам потрібно!

Жакардове нанесення логотипу виконується в структурі рушники шляхом чергування високого і низького ворсу.
Дуже добре виглядає на рушниках щільністю від 500 г/м2 і подвійною петлею.
Цей тип нанесення логотипу дозволяє наносити логотип або зображення по всій поверхні рушники, не впливаючи на вартість.
Прекрасно переносить прання і не втрачає свій вигляд.
Логотип наноситься в процесі виробництва рушники. Мінімальна кількість замовлення – 200 шт.

Переваги рушників з рельєфним нанесенням:

  • Ненав'язлива реклама

Жакардовий спосіб нанесення поєднує в собі зручний для читання логотипу, красу і функціональність. Він дає можливість максимально використовувати площу рушники для рекламного повідомлення або логотипу, і при цьому не погіршувати властивості самого рушники.

  • Довговічність

Оскільки логотип в структурі махри є одноколірним, він не втратить в читаності навіть через роки після того, як рушник було подаровано навіть при інтенсивній експлуатації.

  • Доступність

Жакардовий логотип незначно підвищує вартість виробу. Таким чином Ви отримаєте прекрасний, функціональний і нетривіальний сувенір за вартістю звичайного рушники.

  • Ексклюзивність

Рушники з рельєфним лого як правило замовляють готелі та СПА преміумкласу.

Логотип в бордюрі

blank
Логотип в бордюрі — логотип зі зносостійких поліефірних ниток, який має не махрову (гладку) структуру і робиться на бордюрі (або в смужці) рушники. Цей метод дозволяє робити кольоровий логотип і підходить для складних зображень.
Поліефірні нитки, з яких складається логотип, дуже стійкі до теплових і світлових дій, що дозволяє логотипу зберігати форму і колір при частих праннях.

У логотипі можна використовувати до 4-х кольорів.
Виконується в процесі виготовлення виробу на фабриці.

Мінімальна кількість замовлення – 200 шт.

Переваги рушників з логотипом в бордюрі:

  • Економічність

При нанесенні складного і великого логотипа або рекламного слогана на рушник, ви зможете значно заощадити замовивши даний вид нанесення.

  • Довговічність

Замовивши рушники з логотипом в бордюрі, ви можете не переживати, що логотип втратить колір і форму через деякий час. При нанесенні використовуються нитки, які розраховані на інтенсивну експлуатацію і часті прання при 90 градусах.

  • Естетичність

Вироби з логотипом в бордюрі дійсно виглядають дуже круто! Ви можете підібрати колір рушники та ниток для нанесення в наших каталогах, які налічують 200 найменувань відтінків.

Пістрявотканий спосіб

blank
Пістрявотканий спосіб нанесення логотипу на рушники — це логотип в структурі махри, який виконується шляхом чергування петель з ниток різних кольорів. Цей метод дозволяє робити кольоровий логотип на самому рушник в будь-якому місці та добре підходить для великих кольорових логотипів або зображень. Малюнок буде дзеркально показаний з обох сторін виробу. Рушники с таким логотипом відмінно виглядають як корпоративний подарунок. Мінімальна кількість – 500 штук.

Переваги нанесення логотипу пістрявотканим способом:

  • Ексклюзивність

Пістрявотканий спосіб — метод нанесення логотипу на рушники поки ще мало відомий та рідко використовується в Україні в силу своєї відносної дорожнечі. Проте в країнах Європи саме його можна дуже часто побачити на промо-рушниках провідних компаній.

  • Практичність та довговічність

Рушники з пістрявотканими лого дуже практичні, оскільки вся площа рушники може бути використана за призначенням.

  • Можливість нанесення яскравого зображення, точне попадання в колір

Ви можете вибрати будь-який колір з нашого каталогу, який містить понад 200 відтінків.

  • Можливість використання 100% площі рушники для розміщення логотипу або рекламного повідомлення.

Рушники з пістрявотканим логотипом не мають жодних обмежень щодо місця розташування або розміру логотипу.

Продукт сертифікований: OEKO-TEX ® STANDARD 100