Способи брендування
Наша компанія пропонує різні види нанесення логотипу на рушники. Брендування рушників є дієвим способом підкреслити унікальність та високий рівень закладу.
В індустрії HoReCa нанесення логотипу на рушник користується великою популярністю серед провідних готелів, SPA салонів, фітнес-клубів.
Ми пропонуємо кілька видів нанесення логотипу: вишивка, жакардовий рельєф, логотип в бордюрі та пістрявотканий спосіб. Кожен вид нанесення логотипу має свої переваги та особливості. Надішліть Ваш логотип у векторному форматі (Ai, Cdr, Pdf) і наші фахівці зв’яжуться з Вами для консультації, після якої підберуть бажаний варіант, виходячи з ваших завдань, термінів і бюджету. Звертайтесь і ми постараємося втілити будь-який Ваш задум!
Вишивка

На рушниках можна робити вишивку однотонними, золотавими або сріблястими нитками, а також нитками різних кольорів. Під запит кожного клієнта підбирається тип комп’ютерної вишивки з урахуванням товщини тканини рушника та обраного малюнка.
Рушники знаходяться тривалий час в експлуатації, їх часто перуть і прасують. Тому для бавовняних та махрових рушників вишивка є найнадійнішим способом нанесення орнаменту. Надрукований малюнок не буде триматися на махровій тканині, а на бавовняному рушнику швидко втратить свою яскравість.
При дотриманні рекомендацій по догляду вишивка на рушниках залишається яскравою, нитки не тьмяніють і не змінюють свій колір при використанні пральних засобів.
Технологічний процес нанесення вишивки складається з декількох етапів:
- Створення програми дизайну (вишивки) для вишивальної машини. Дизайнер у спеціальній комп’ютерній програмі адаптує оригінал макета логотипу, малюнка, напису під вишивальне обладнання. У програмі задаються параметри малюнка (розмір, площа, кількість кольорів, щільність стібків). Для кожного малюнка створюється індивідуальний макет. Важливе завдання дизайнера: отримати максимальну якість при мінімальній кількості стібків.
- Відшив першого пробного зразка, для перевірки та виправлення неточностей.
Технічний процес вишивання тиражу. Відбувається після затвердження зразка з клієнтом.
Для махрових та бавовняних рушників підійде вишивка з високою щільністю стібків. Такий орнамент буде виглядати яскраво та виразно протягом багатьох років.
Жакардовий логотип

Жакардове нанесення логотипу виконується в структурі рушники шляхом чергування високого і низького ворсу.
Дуже добре виглядає на рушниках щільністю від 500 г/м2 і подвійною петлею.
Цей тип нанесення логотипу дозволяє наносити логотип або зображення по всій поверхні рушники, не впливаючи на вартість.
Прекрасно переносить прання і не втрачає свій вигляд.
Логотип наноситься в процесі виробництва рушники. Мінімальна кількість замовлення – 200 шт.
Переваги рушників з рельєфним нанесенням:
- Ненав'язлива реклама
Жакардовий спосіб нанесення поєднує в собі зручний для читання логотипу, красу і функціональність. Він дає можливість максимально використовувати площу рушники для рекламного повідомлення або логотипу, і при цьому не погіршувати властивості самого рушники.
- Довговічність
Оскільки логотип в структурі махри є одноколірним, він не втратить в читаності навіть через роки після того, як рушник було подаровано навіть при інтенсивній експлуатації.
- Доступність
Жакардовий логотип незначно підвищує вартість виробу. Таким чином Ви отримаєте прекрасний, функціональний і нетривіальний сувенір за вартістю звичайного рушники.
- Ексклюзивність
Рушники з рельєфним лого як правило замовляють готелі та СПА преміумкласу.
Логотип в бордюрі

Поліефірні нитки, з яких складається логотип, дуже стійкі до теплових і світлових дій, що дозволяє логотипу зберігати форму і колір при частих праннях.
У логотипі можна використовувати до 4-х кольорів.
Виконується в процесі виготовлення виробу на фабриці.
Мінімальна кількість замовлення – 200 шт.
Переваги рушників з логотипом в бордюрі:
- Економічність
При нанесенні складного і великого логотипа або рекламного слогана на рушник, ви зможете значно заощадити замовивши даний вид нанесення.
- Довговічність
Замовивши рушники з логотипом в бордюрі, ви можете не переживати, що логотип втратить колір і форму через деякий час. При нанесенні використовуються нитки, які розраховані на інтенсивну експлуатацію і часті прання при 90 градусах.
- Естетичність
Вироби з логотипом в бордюрі дійсно виглядають дуже круто! Ви можете підібрати колір рушники та ниток для нанесення в наших каталогах, які налічують 200 найменувань відтінків.
Пістрявотканий спосіб

Переваги нанесення логотипу пістрявотканим способом:
- Ексклюзивність
Пістрявотканий спосіб — метод нанесення логотипу на рушники поки ще мало відомий та рідко використовується в Україні в силу своєї відносної дорожнечі. Проте в країнах Європи саме його можна дуже часто побачити на промо-рушниках провідних компаній.
- Практичність та довговічність
Рушники з пістрявотканими лого дуже практичні, оскільки вся площа рушники може бути використана за призначенням.
- Можливість нанесення яскравого зображення, точне попадання в колір
Ви можете вибрати будь-який колір з нашого каталогу, який містить понад 200 відтінків.
- Можливість використання 100% площі рушники для розміщення логотипу або рекламного повідомлення.
Рушники з пістрявотканим логотипом не мають жодних обмежень щодо місця розташування або розміру логотипу.