РУШНИКИ З ЖАКАРДОВИМ ЛОГОТИПОМ

Рушники з жакардовим логотипомМахрові рушники з логотипом – показник високого класу готелю!

Пропонуємо виготовлення рушників з жакардовим логотипом Вашого готелю або СПА-центру. Будь-який логотип виглядає дуже вишукано, якщо він нанесений на рушник при його виготовленні.
Рушник з жакардовим логотипом додасть Вашому готелю ще одну зірку! Що являє собою рушник з логотипом?

Звичайно, у кожному номері повинен бути набір рушників для кожного гостя. Важливим критерієм є високі показники якості та тривалий експлуатаційний період. Але рушник має бути й візитівкою готелю. Саме тому готельєри часто бажають отримати рушники з логотипом. На виріб наноситься назва закладу або його логотип.

Наша компанія пропонує не лише якісні махрові рушники, а і нанесення жакардових логотипів на них. При цьому з логотипом махрові рушники відповідають найвищим нормам та стандартам якості. Рушники дуже приємні на дотик, чудово вбирають вологу, мають презентабельний вигляд навіть після багаторазового прання.

Махрові рушники з логотипом

Жакардове нанесення логотипу виконується в структурі рушника шляхом чергування високого і низького ворсу. Дуже добре виглядає на рушниках щільністю від 500 г / м2 і подвійною петлею. Цей тип нанесення логотипу дозволяє наносити логотип або зображення по всій поверхні рушника, не впливаючи на вартість. Прекрасно переносить прання і не втрачає свій вигляд. Логотип наноситься в процесі виробництва рушників.

Нитка: двонитка 20/2

Щільність: 500 г/м2-550гр/м2

Розміри: 100*150, 70*140, 50*90, 40*70, 30*30

Жакардовий логотип – логотип з ворсу; фон навколо логотипу гладкий, без ворсу або навпаки, логотип без ворсу, а фон з ворсом. Нанесення такого логотипу на рушник можливе тільки при виробництві.

Для махрових рушників з жакардовим логотипом мінімальна щільність повинна складати не менше 450 гр/м². Найоптимальніша щільність  – це 500 гр/м² або 550 гр/м², тоді логотип буде чітким, навіть, в дрібних деталях. Наявність такого логотипу не порушує геометрію рушника в процесі експлуатації.